29.1.07

Charrada de conzienzia lingüistica iste biernes 2

Tos remero que iste biernes 2 se ferá en l'asoziazión cultural nogará-religada una charrada tocán a la conzienzia lingüistica de l'aragonés, an que podrez trobar una ripa d'argumentos ta contrimostrar a cualsiquiera que l'aragonés ye una luenga y asinas s'ha bista dende la Edat Meya dica güe, por muito que beluns no lo quieran beyer asinas.

A charrada s'ha retrasada meya hora (asinas que se ferá a meya t'as güeito [19:30]). Istas charradas que de cabo cuan fa nogará son sobrebuenas y fan onra ta ixas presonas que han aprendiú aragonés pero encara tienen deseyos de conoxer cosas nuebas tocans a la luenga.

Sincusar que no escriba guaire istos diyas... pero con os desamens ye imposible. Muitos nos trobamos asinas... a beyer si pasa ya y nos baga de fer muitas cosas que queremos fer.

He trobau bellas notizias intresans ta ficar-las-ie, pero no adubo... Ye lo que tiene as puendas de desamens.

17.1.07

Istoria d'a conzienzia lingüistica en Aragón


O procsimo diya 2 de febrero a las 19:00 oradas se ba a fer en l'asoziazión cultural nogara-religada una charrada sobre a conzienzia lingüstica en aragón, an que se charrará d'as trazas que os aragoneses tienen de beyer a luenga aragonesa y d'o prozeso de conzienziazión lingüistica dende l'escomenzipio dica güe.

Ista charrada la ferán Guillén Tomás y Juan José Segura, miembro de l'academia de l'aragonés. Animo a totz os que sigan intresaus en l'aragonés a ir-ie.

Puesto: Asoziazión cultural nogara-religada.
Data: Biernes 2 de febrero a las 19:00 oradas.
Dentrada libre ta totz.

13.1.07

Cursos en a UPZ

Feba ya un tiempo que no escribiba cosa, pero ye que en escomenzipiar chinero, d'a mesma traza que en escomenzipiar setiembre, bi ha a saber-lo quefers.

O zaguer post que escribié charraba d'as creticas que s'eban feito por no plenar os cursos d'a Unibersidat Popular de Zaragoza (UPZ) y se zentraban más que más en os d'a luenga aragonesa.

Pos bien, beluns d'istos cursos se tornan a ufrir , en a ufierta feita t'ista añada:

-Bariedaz dialectals y aragonés residual- chueves 19.30-21.30 -2 meses- 32 euros.

-Letras aragonesas- lunes 19.30-21.30- 2 meses- 32 euros. (puestar que pasase a estar o biernes, por confirmar).

Mancaría concretar os meses en que se impartirían (posiblemén marzo-abril).
Preinscripzión: diyas 24, 25 y 26 de chinero. Siede Universidad Popular.C/Cortesías

Tos animo a que tos apuntez: en cada curso se ferán 8 sesions de 2 oras. Ye sobrebueno t'a ixa chen que ha estudiau aragonés y quiere aprofondar en a luenga, u bien t'os que son en prozeso d'alprendisache.

3.1.07

O PAR fa serbir l'aragonés en a UPZ ta fer creticas


En zaguerías o PAR ha criticau a lo conzello de zaragoza por a suya chestión d'a Unibersidat Popular, pues o numero d'alunos no ha feito que decrexer. en as zagueras añadas O heraldo ye estau lo primer meyo que s'ha feito eco d'iste feito, y a la ora d'ecspresar-lo s'ha alazetau en a suspensión d'os cursos tocans a la luenga aragonesa, que son: tradizión popular aragonesa, mosica, baile e indumentaria aragonesa, cheografía d'a luenga aragonesa, letras aragonesas, bariedatz dialeutals de l'aragonés, l'aragonés repudial de zaragoza, literatura popular en aragonés, y turismo en aragonés.

Bueno, pues en breu se tornarán a ufrir istos cursos, ya tos daré más informazión cuan en tienga, más entadebán. Pero ista begada de seguras que no torna a pasar isto, porque se ferá con más tiempo y con más planificazión.